CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Ahad, 8 Julai 2012

Blog....Blog...Blog....

Blog ini saya buat pada mulanya hanya untuk suka-suka.... menjadi teman pabila masa lapang.... Pabila saya memulakan biz kecil-kecilan, saya terfikir untuk biz secara online.. so, saya jadikan blog ini untuk memasarkan barang-barang jualan saya..... tapi?? biz saya kurang berjaya secara online.... ia lebih berjaya secara jualan d gerai-gerai..... Dan saya memgambil keputusan untuk berhenti berniaga secara online..... dan blog ni saya akan teruskan sebagai teman di masa lapang.... akan berblog apabila ada perkara suka suki yang saya fikir boleh berkongsi dengan anda semua.... Biz saya akan terus berjalan dan di jual secara gerai... heeeeee..... So, cam tu la...... Blogggggggggggggg......

0 ulasan: