CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Khamis, 16 September 2010

Reunion Ex-Agaseh 1992-1993... 160910



16hb Sept 2010.... reunion Ex-Agaseh 92-93.... perjumpaan diadakan di hotel Grace Lahad datu......

Tengah aku bersiap-siap... tiba-tiba handphoneku berbunyi..... tertera nama Zai di skrin...... lalu aku menjawap didahulu salam........

Pada mulanya memang aku nak pergi sendiri.... sebabnya aku dah pinjam kereta adikku....tapi dengan murah hatinya Zai nak datang menjemput aku...... ok jak tu.... aku sukaaaaa.......memang aku malas nak drive.... susah dapat parking nanti.... heeeeeeeeeeeee......

Reunion bermula pada jam 12pm hingga 4pm........ aku dan Zai sampai di hotel jam 1210pm...... memasuki bilik perjumpaan.... dah ada beberapa rakan yang menunggu....antaranya..... Amrata,Irebeh,Zainabiah,Farha dan Tang...... yang lain tak sampai lagi......

Jam melepasi satu tengah hari baru la semua dapat berkumpul..... walaupun tak ramai yang datang tetapi tetap meriah........ kami yang dapat menghadirkan diri ialah..... Tietin,Zai,Irebeh,Amrata,Zainabiah,Hanim,Nurul,Atika(Helen),Lela Hamsirazi,Kung Yen Li,Ain Nash,Ordoja,Leyana,Rizal,Abbas,Madi dan Tang....

Oleh kerana dah terlalu lama tak jumpa..... 18 tahun tu...... maka banyak lah cerita .... sehinggakan karaoke pun kami dah tak layan.... siap kami matikan lagi lagu-lagu yang berkumandang..... tak mau ada gangguan..... heeeeeeeeeeee.........

Asyik bersembang sampai masa berlalu..... tapi sempat juga la kami bergambar dan membuat cabutan bertuah..... aku agak bernasib baik sebab aku dapat hamper.... heeeeeeeeeeee......

Selesai Reunion... bersambung beraya pulak..... rumah pertama yang kami lawati.... rumah ofismate si Zai, lepas tu rumah Setiawaty dan lepas tu rumah Atika..... beraya sakan kami hari ni..... dah terlalu lama aku tak beraya macam ni..... biasanya, aku hanya pi rumah pakcik dan makcik saja.... tapi hari ni...... raya sakan dan kenyang tahap gaban la..... heeeeeeeeeeeeee...

Aktiviti aku bukan setakat itu saja..... aku bersambung beraya di rumah sepupu di Kem PGA.....yang ni kena pergi juga sebab dah janji.....

Penat sangat-sangat..... tapi seronok.......

DAPAT CENDERAHATI MAG DAN PEN KENANG-KENANGAN DARI REUNION.....

THANKSSS PADA GENG BAS SKUL YANG HADIR.... INSYALLAH TAHUN DEPAN KITA JUMPA LAGI...
BERGAMBAR DI HALAMAN RUMAH SETIAWATY

0 ulasan: