CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Isnin, 25 Oktober 2010

Blog Berwajah Baru.......

Kuning dan hijau adalah warna tema blogku..... bukannya aku tak suka..... aku sukaaaaa... tapi inginkan warna dan design yang lain pulak..... heeeeeeeeeeee......

Sambil itu ingin mengupdate apa yang patut......... buang dan tambah apa yang patut.......

Sejam setengah juga aku lah aku mengerjakannya.......... dah letak yang ni.... tak berkenan??? buang pulak..... pas tu ???? nak lah pulak..... letak lah pulak balik.... peninggggggggggggg..........

Selesai letak design yang aku fikir menarik..... aku pun berhenti.... time tu sebab aku dah gantuk sangatttttt..... kalau tak gantuk??? entah apa lagi la aku letak kat blogku ni.........

So, apa yang anda lihat sekarang di dalam blogku ni.... aku rasa-rasa bolehlah..... so, kau orang pun tak boring membacanya..( ada ke yang sudi membaca????)..... hahahahahahaha.........

Cuma kurang lagu-lagu lah..... tak apa nanti aku letak... sabar nyaaaaa.......

Pada para pelawat yang sudi singgah....ribuan dan jutaan terima kasih aku ucapkan....

TERIMA KASIH DAUN KELADI
LAIN KALI SINGGAH LAH LAGI.......

0 ulasan: