CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Sabtu, 18 Disember 2010

Cikgu Geografi ku........


Awal pagi lagi aku dah bangun...... heeeeeeeeeeeee...... sebabnya pagi ni aku telah berjanji dengan Cikgu Geogafi ku untuk bersarapan......... Cikgu Geografi ya... hahahahaha..... ya la sebab dia ni mengajar subjek Geografi masa aku sekolah dulu...

Cikgu Ravi.... ya ... itu la namanya...... sejak semalam dia berada di Klang untuk berjumpa kawan lamanya..... dah kebetulan dia ada dekat dengan tempatku.... so,aku ambil la kesempatan untuk jumpa dia.......

Sejak aku meninggalkan alam persekolahan menengah pada tahun 1992.... aku tak pernah lagi jumpa cikguku ni...... dah lah lama oooooooo.....dalam 18 tahun.... lama tu...... nasib baik la ada Fecebook..... sebab aku jumpa balik Cikguku ni dalam laman Fecebook...... TQ.... FB........

Dan pagi ni, aku berjumpa cikguku ni..... dia tak banyak berubah..... sama cam dulu-dulu...... still slim..... heeeeeeeeeeeeee.........

Borak-borak.... bla...bla...bla..... soalan yang paling panassssss dari Cikgu Ravi... Kenapa aku tak kawin lagi?????....aku memilih ke????? heeeeeeeeeeeeee.......

Bukan memilih la cikgu.... jodoh tak ada lagi atau jodoh tak sampai lagi... Lalalalalalalalala.........

TERIMA KASIH CIKGU COZ SUDI BERSARAPAN DENGAN SAYA..........

0 ulasan: