CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Ahad, 5 Disember 2010

Ulang Tahun Ku..... Lalalalalala.........


Sabtu 4 Dec.... hari yang teramat istimewa buat diriku..... hari ulang tahunku yang ke 30+++ ...... heeeeeeeeeeeee.........Selamat ulang tahun pada diri ku sendiri.......... sungguh gumbiraaaaaaaa.......

Ulang tahun pada tahun ini memang ada kelainnya..... jumlah ucapan ulang tahun pada diriku lebih banyak berbanding tahun-tahun dulu...... aku suka sangattttt.........

Ucapan dari ahli keluarga,sahabat/rakan taulan menyentuh hati aku.... “Selamat panjang umur,happy birthdy,moga dilimpahkan atau d permudahkan rezeki, selamat berjaya dunia akhirat, moga cepat dapat jodoh” – aku aminkan dalam hati. semoga doa dari mereka semua, jadi sumber kekuatan dan kesabaran untuk aku meneruskan kehidupan yang penuh onak duri ini.......

Ucapan ulang tahun banyak aku terima dari Facebookku.... Ribuan dan jutaan terima kasih aku ucapkan khas buat mereka.........

Bagi aku usia 30++ suda cukup matang, tapi aku ??? calon suami pun tak ada lagi.... hahahahahaha...... tak apa.....aku berharap usia ini akan memberikan nilai tambah pada usaha aku, untuk menjadi diantara yang lebih baik dari segi mental dan fizikal...lalalalalala.........

Aku percaya setiap kita, tidak akan mendapat sesuatu yang kita inginkan sekli gus.... dan sesungguhnya semua itu ada hikmah disebaliknya......... aku percaya akan ada juga jodoh untuk aku.....Insyallah.....huhuhuhuhuhu..........


Ya Allah, terima kasih kerana memberi kesempatan pada diriku untuk bernafas lagi dan memberi peluang pada diriku merasai ulang tahunku pada tahun ini........

SELAMAT ULANG TAHUN PADA DIRI KU......

0 ulasan: