CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Isnin, 27 Disember 2010

Malaysia vs Indonesia AFF Suzuki 2010


Piala AFF Suzuki 2010 siaran secara langsung.... aku ingatkan???.... aku seorang saja yang akan layan kat rumah.... sebabnya adik-adikku yang tiga orang tu pi Stadium Bukit Jalil.....maka tinggl lah aku dan si Leele di rumah........ huhuhuhuhu...... tengah stanby depan tv menunggu siaran.... anak buah ku Roy balik entah dari mana...... aku ingatkan dia ni pun dah berkampung kat Bukit Jalil.... sebab dari pagi lagi aku tak nampak kat rumah.... dia kerja kot.... ot ajaknya.... sebab dia ni ahad ke public holiday ke.... rajin ambil ot....... aku pun tak tanya dia dari mana?????

Aku pun tanya dia.... kau tak pi Bukit Jalil ke??.... malas katanya.... mesti jalan jem........ aku sependapat dengan dia..... adik-adikku selama 4 hari pujuk aku untuk join dia orang...... aku malas nak pergi... sebabnya mesti jem tahap gabannnnn..... apa taknya ada dua acara besar yang berlangsung serentak kat Bukit Jalil pada masa itu.... iaitu Rock The World 2010 dan Piala AFF Suzuki 2010..... cuba bayangkan bertapa ramainya orang dan banyaknya kereta pada masa tu..... huuuuuuuuuu tak sanggup aku...... bagus aku tengok kat tv saja........... tak penat..... aku nak bersorak sakan pun tak apa tak ada orang tengok..... hahahahahahaha......

Tapi bila tengok Malaysia menjaringkan gol.... rugi pulak rasa tak join adik-adikku.....huhuhuhuhuhu...... seronok tengok penyokong-penyokong kat stadium bersorak dan berbaloi lah adik-adikku pi Stadium Bukit Jalil...... Malaysia menang besar tuuuuu......

Syabas untuk team Malaysia......

Malaysia - 3 ~ Indonesia - 0




JUMPA DI STADIUM GELORA BUNG KARNO INDONESIA 29 DEC 2010.....

0 ulasan: