CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Selasa, 8 Jun 2010

Menang Peraduan RM5000.......




Kenyang rasanya dah lepas makan....tiba-tiba saja handphoneku berbunyai..... kelihatan private number tertera di skrin handphoneku..... seperti biasa aku menjawap.... kedengeran suara lelaki memperkenalkan diri sebagai Hj.??? (sori lupa pulak namanya).. membuat panggilan dari menara celcom katanya........Dia berkata lagi..... Tahniah pada puan dan keluarga kerana telah memenangi peraduan celcom dan menbawa pulang wang sejumlah rm5000......

Memenangi peraduan celcom???? saya tak pernah pun masuk peraduan celcom.....kataku....

Aku rasa macam ada yang tak kena??? aku pun tanya pemanggil apa nama pemenang tu???
Dia tanya aku balik.... puan tak pernah ke masuk apa-apa peraduan celcom????

Aku bertanya pada pemanggil lagi.... boleh saya tau nama penuh dan nombor ic encik???

Tak sempat aku habiskan pertanyaanku panggilan dimatikan........
Nampak sangat la nak menipu....agak-agak la.....
Tapi yang pasti memanggil berlogatkan orang-orang seberang...


Telah ramai juga kawan-kawan yang bercerita benda yang sama...biasanya aku hanya tersenyum apabila mendenger....tapi hari ini aku telah mengalami sendiri..... tergelak sendiri jak..... aduhhh...macam-macam teknik kalau dah nak menipu.....

Dan hari di facebookku ada beberapa rakan mencadangkan bagaimana nak kenakan balik si pemanggil..... lucu jak cadangannya.....hahahahaha.... anyway TQ.....


Kena lebih berhati-hati pada panggilan telefon yang seperti ini....


ALERT IS IMPORTANT......

0 ulasan: