CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Selasa, 20 Julai 2010

Jalan-jalan cari makan ke???

AKU,NURUL,MADI,HARYANI,HANIM DAN IREBEH


18 July 2010, aku berjanji dengan Hanim untuk berjumpa dengan Irebeh di masjid Jamek, Kuala Lumpur...... kawanku seorang ni datang dari Sabah bercuti sambil bershopping..... dan hanya aku,Hanim dna Titin yang tahu akan kedatangnya... pada kawan-kawan yang lain nak buat kejutan konon...... heeeeeeeeeeee.......

Selain dari Hanim aku berjanji dengan Haryani, Nurul tak kompom sebab takut dia busy dengan Madi pun sama...... so, plan awal hanya aku, Hanim dan Haryani saja la yang akan membawa kawan kami berjalan-jalan di sekitar KL ni......

Dari Pasar Seni aku dan Hanim pergi ke Masjid Jamek dengan menaiki Putra sebab Haryani menunggu kami stesen putra Masjid Jamek....... aku dan Hanim dah 18 tahun tak pernah berjumpa Haryani.... dia ni sekarang bertugas sebagai jururawat Hospital ??? heeeeeeeeeee...... sampai aje kat sana.. berpeluk-pelukan la kita orang... ya la lama tak jumpa.... entah kenapa aku tiba-tiba terpecah rahsia yang Irebeh ada kat Kl time tu.... apa lagi.... menjerit la si kawan...sebab aku dan Hanim tak beritahu dia... hahahahahaha.....

Ketika kami tiba di hadapan hotel tempat Irebeh menggenap, jam suda menunjukkan 1115am dan Irebeh dah keluar untuk shopping...... dalam 10 minit kami menunggu kelihatan la kawan kami balik dari shopping... banyak nya barang ber bag-bag.... shopping sakan .....salam-salam dan peluk-peluk kejap kami pun pergi la minum-minum.....
tengah minum tu kami berbincang la tempat-tempat yang nak kami tujui... tempat utama yang nak kami tujui ialah Sogo..... Tiba-tiba C Nurul call dan ajak kami makan tengah hari kat Kg.Baru....

Yang kelakarnya kereta kecik naik nya 5 orang(termasuk kawan Irebeh) .....so yang kat belakang sumbat la 4 orang...kasian dia orang..... aku duduk depan.... heeeeeeee....

Tengah makan kat Kg.Baru... C Madi pulak call suruh kami semua pi Seri Kembangan dia nak belanja kami konon....

Tengah nak bersiap untuk pi Seri kembangan c Madi suruh kami pi Puchong pulak...... kami pun pi la puchong......

Yang kelakarnya kawan-kawan yang lain siap marah c Rebeh kenapa datang KL tak inforam... kalau tak boleh bawa dia jalan-jalan banyak tempat.....nak buat kejutan tapi dia yang terkejut...... hahahahahaha............

Kami lepak kat Bumbu Bali minum saja mengimbas kembali zaman sekolah... kelakar.......sambil bergambar-gambar.... riuh-rendah restoran tu kita orang buat..... hahahahahahahaha......

Sambil lepak-lepak c Leha dengan suaminya datang.....hahahahahaha.... yang c Leha ni follow kami dari KL lagi...sampai sesat.... akhirnya kami suruh dia pi Puchong saja sebab dia tinggal kat Puchong..... hahahahahahaha..... kelakar betul......

Selesai kat Bumbu Bali Puchong, kami pergi ke Jusco, ioi Mall.. temankan c Rebeh dan kawannya shoppinggggggg.....kami hanya meneman... tengok-tengok aje.... heeeeeeeeeeee...........

Selesai shopping kami makan malam di Kenny Roger.... kat Kenny Roger sambung borak....

Selesai makan dalam jam8 malam...... memandangkan aku tak bawa kereta, aku minta tolong c Madi hantar ke Bandar Klang sebab aku parking kereta kat Bandar Klang pagi tadi...


Aku sampai kat umah pada malam tu dalam lingkungan jam845pm...... penat sangatttttt....
Macam ni la kalau berjalan tak ada plan..... cuba bayangkan mula-mula kami hanya nak lepak kat KL saja.... tapi akhirnya..... kami sarapan kat Masjid Jamek, makan tengah hari kat Kg.Baru. minum petang dan malan malam kat Puchong....... jarak bukannya dekat jauh tuuuu..... heeeeeeeeeeeeeeeeee.....

Thanks to Nurul kerana belanja makan tengah hari dan Madi kerana belanja makan malam dan to Leha kerana belanja minum petang...... Thankssss...

Sorry to Rebeh kerana tak sempat ronda-ronda banyak tempat sebab kesuntukan masa..... next time ya......

Untuk Hanim dan Haryani memang enjoy haaaa...........

Macam jalan-jalan cari makan pulak..... hahahahahahaha.......


SWEET MEMORY WITH THEM.........TQQQQQQ..........

0 ulasan: