CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Sabtu, 3 Julai 2010

Perjumpaan yang di rancang dan tidak di rancang..

Lcct airport.....aku menghantar sepupuku balik Sabah....... dan hari ini juga kawan lama ku, kawan sekolah yang dah 18 tahun tak pernah jumpa iaitu c Achil akan balik juga ke Sabah setelah menghantar adiknya masuk maktab di sini.......

So, aku telah berjanji dengan Achil akan berjumpa dengannya di Lcct airport.......


Selesai membantu sepupuku chekin di kaunter....... aku pun ajak mereka minium di Mc D...... sebab ada 1 jam 30 minit lagi sebelum dia orang bording........

Memasuki restoran Mc D....aku macam ternampak kalibat kawan lamaku...... memang lama sangat aku tak jumpa dia.....dalam 20 tahun juga laaaaa............. hanya berhubung melalui facebook saja........ aku menghampirinya dan secara sepontan aku memanggil namanya....nama penuh lagi......... memang sah dia......Azrinie Jaffar...... sahabat lama......... siap berpelukan kita orang........ dia tak banyak perubahan..... tak macam aku yang lebih besar dari dahulu......aku tak banyak borak dengannya sebab dia kena bording, tapi kami ada berjanji akan jumpa hari raya nanti.....insyallah................. dan aku terus menunggu c Achil.......

Kami berjanji jumpa jam 4pm..... jam menunjukkan 255pm...... tak apa aku tungguuuu....

Biasa la kalau bab-bab menunggu orang ni.....mesti lambat masa berlalu...... macam tu la aku rasakan..... tetapi memandangkan aku dah 18tahun tak jumpa Achil, aku bersabar menunggu.........

Jam 405pm... aku nampak c Achil menuju ke perkarangan Lcct..... apa lagi aku terus la sergah dia dari belakang..... terperanjat diaaa..........
c Achil sama dengan aku..... lebih besar dari dahulu........... size masa sekolah memang dah tak nampak........hahahahahahahaha..........

Aku tak borak lama dengan c Achil.....sebab masa tak mengizinkan..... tapi sempat juga la tangkap gambar untuk tatapan kawan-kawan yang lain di facebook.......... heeeeeeeeeeeee........


So, hari ini saja aku terjumpa( tidak di rancang) kawan lama Azrinie
dan berjumpa(dah kami rancang) c Achil........

Azrinie dah lebih 20 tahun aku tak jumpa dia dan c Achil pulak 18 tahun.......
aku seronok sangat berjumpa dengan dia orang.... sukanyaaaaa......


TAK SABAR NAK BERJUMPA KAWAN-KAWAN YANG LAIN.........

0 ulasan: