CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Jumaat, 2 Julai 2010

Koc Merah Jambu/Pink......

Pada 27/6/10 aku membawa sepupuku sekeluarga yang datang dari sabah pergi berjalan-jalan ke KLCC....... biasa la ..... aku sebagai pemandu pelancong..........
kononnnnnn...... saja aje aku bagi dia orang naik tran..........

Seperti yang ramai orang tau....... tran komuter ada menyediakan Koc Merah Jambu/Pink.......... Koc ini hanya untuk wanita saja........... tapi ada juga lelaki-lelaki yang tak faham..... tak faham ke?????? atau buat-buat tak faham.......... sedangkan sebelum tran sampai di sesuatu terminal..... pihak komuter ada membuat pengumuman akan koc ini....... dia orang tak dengar ke?????........

Apa taknya.... aku kata dia orang ni tak faham..... boleh dia orang ni dengan muka tak malu..... masuk Koc Wanita..... dah la tu...... boleh buat selamba aje....... hiss.....hiss.....hiss..........

Yang aku tak tahan tuuuuuu......Boleh pulak dia orang duduk dengan senang-lenang.... wanita-wanita ni berdiri terpacak....... apa halllll?????

Sepatutnya pihak tran komuter menyediakan seorang yang menjaga Koc wanita.....dan memantau penumpang lelaki yang menaiki koc wanita.......


PELIK PADA ORANG-ORANG YANG TAK MEMAHAMI BAHASA.....

BAHASA JIWA BANGSA.......

0 ulasan: