CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Rabu, 4 Ogos 2010

Jumpa-jumpa kawan sekolah....


Plannya di buat dah 2 hari iaitu pada 1 aug tapi ada saja halangan...... masalah utama sebab kerja...... oh ya... kawan kami Rizal datang KL untuk metting... so, kami yang ada kat cni tak sah la kalau tak jumpa dia kan??? kawan-kawan lain kalau datang c ni kami pasti pi jumpa saja untuk makan dan minum..... dia orang datang time-time cuti.... tapi c Rizal datang time hari berkerja....... susah la ckit kami nak meluangkan masa........ tapi kami cuba juga meluangkannya.......

Dan pada hari ini 3 aug....Plan last minute di buat..... perjumpaan diadakan di Borneo Rainforest,Sunway jam 8pm..... Madi yang putuskan tempat perjumpaan.....aku pun terus hantar sms pada Hanim dan mengarahkannya menghantar sms pada Nurul pasal perjumpaan tersebut......... jadi juga ingatkan tak jadi sebab masing-masing busy.......

Aku sampai di Sunway pada malam tu jam 805pm.... aku ingatkan aku la yang paling lambat... rupa-rupanya aku la orang pertama yang sampai..... tiba-tiba handphoneku berbunyi... c Madi call... bertanya kalau aku dah sampai...... time tu dia baru nak keluar rumah....aku call Hanim... dia tengah tunggu Nurul.... aku call Rizal... dia tengah tunggu Hia..... Hia??? c Hia ada di KL?????? kenapa kami tak tau????

Dalam 30minit juga aku tunggu dia orang...... Jam 9pm aku,Madi,Hanim,Nurul dan adik Di suda berkumpul.....kami menunggu Rizal dan Hia....... lambat juga dia orang sampai dalam lingkungan jam 1040pm baru dia orang sampai sebab tunggu c Hia abis kerja...... tak apa kami sanggup tunggu kerana dah lama tak jumpa Rizal dan Hia... lagi pun Rizal datang KL kan?? tak sah la kalau tak jumpa dia.... dan perjumpaan ini khas untuk jumpa c Rizal.....

Kami bersembang panjang mengimbau kembali zaman sekolah, kenangan manis dan pahit... makan minum....makan minum..... kenyang sangattttt.....

Jam 12am, aku meminta diri untuk balik..... sebab dah tengah malam.... dan aku seorang seorang memandu dari Sunway ke Klang.... takut oooo.... tak biasa..... Hanim dan Nurul balik sekali..... kami tinggalkan hero-hero tu bersembang.... dia orang tak apa lelaki......

Punya la laju aku pandu kereta dari sunway ke Klang tak sampai setengah jam...... biasa la tak jem..... heeeeeeeeeeeeeeee........

PENGALAMAN YANG MENARIK IALAH AKU TAK PERNAH BALIK 12AM SEORANG-SEORANG DARI SUNWAY KE KLANG....heeeeeeeeeeeeeee.....

0 ulasan: