CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Selasa, 16 November 2010

Hari Raya AidilAdha 2010.....



Esok Rabu 17hb Nov 2010..... semua umat islam akan merayakan Hari Raya Korban atau Hari Raya AidilAdha.......

Dan pada tahun ini, genap lah sepuluh tahun aku menyambut Hari Raya AidilAdha di tanah semenanjung yang bertuah ini....... menyambut Hari Raya AidilAdha di tempat orang sudah menjadi perkara biasa bagi aku...... apa taknya sepuluh tahun tu..... heeeeeeeeee........

Dalam tempoh sepuluh tahun ni, aku hanya balik kampung bila tiba Hari Raya Aidilfitri... kalau Raya AidilAdha ni, aku tak balik.... raya kat Klang aje lah....

Aku tahu ramai juga yang senasib dengan aku.... anak perantau.... dan beraya di perantauan...... so, apa nak heran....... heeeeeeeeeeeeee......

Dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya AidilAdha untuk semua..... semoga kita semua sentiasa diberkati dan dimurahkan rezeki oleh-NYA....aminnnn....

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA.....

0 ulasan: