CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Jumaat, 12 November 2010

Minggu Yang Panjang.......

Minggu yang kedua di bulan November..... minggu yang panjang dan busy serta minggu yang stress....

Stress pertama, stress sebab kerja orang lain.... kerja orang lain yang tak kena mengena dengan aku..... aku yang kena follow-up...... entah apa-apa entah...... arghhhhhhhhhh........

Stress kedua, stress tengok orang lain yan buat kerja.... yang tak betul..... kerja yang sepatutnya di settle dulu... disettlekan kemudian.... kerja yang tak berapa penting tu dia sudahkan dulu..... ni macam alah-alah ikut Q lah.... orang yang Q dulu dipotong Q nya..... hmmmmmmmmmm...... yang aku ni.... kena mengingatkan dia pulak.... dia boleh cakap..... AFTER THIS YA...... geram aku dengar..... arghhhhhhh......

Stress yang ketiga, PC aku tak connect dengan sever, not function..... so, aku tak boleh buat kerja lah..... bermula rabu petang.... settle aje masalah PC tu khamis petang..... so, banyak lah kerja ku tertunggak...... hmmmmmmmmmmm......

Bila dah banyak masalah macam ni... maka, minggu ni aku rasa panjang sangatttt......
apa lagi minggu ni... hari Sabtu kena kerja.... arghhhhhhh.......

Apapun hidup harus diteruskan..... kerja untuk duit.... duit itu penting dalam hidup.... yang paling penting aku perlukan duit..... heeeeeeeeeeeeeeeeeee....

KERJA...KERJA...KERJA.......

0 ulasan: