CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Khamis, 4 November 2010

Minggu Yang Busy....



November telah datang menyapa..... awal-awal bulan memang aku busy membuat report..... sudah menjadi rutin tugas ku setiap awal bulan untuk siapkan report yang sepatutnya.........

Tapi awal bulan ni, dan minggu ni, aku kena siapkan empat report........ dan kena siapkan sebelum Jumaat... sebab jumaat cuti Deepavali..... yahooooo cuti lagi....

Tapi sebelum bercuti, aku kena juga siapkan report-report tu..... arghhhhhhh..... busyyyyyyyyy............

Relakkkkkk...... tenangkan fikiran..... coollllll....... yesssss..... aku boleh buat.... aku bolehhhhh...... heeeeeeeeeeeeee......(motivasi diri)...

So, untuk siapkan report-report tersebut.... aku hanya tumpuh kat report.... kerja lain tak layannnnnnn........ ketepikan dulu......

Report pertama yang aku siapkan ialah report bulanan sebanyak dua jenis...... sehari suntuk juga aku buat.....

Report kedua pulak ialah report tahunan, yang ini pun dua jenis juga..... satu hari setengah juga lah, aku ambil masa nak siapkannya.........

Alhamdulliah........ report ku siap juga pada hari khamis petang..... sukanyaaaaaaa..... boleh aku bercuti dengan senang-lenang.... heeeeeeeeeeeeee.......

HOREYYYYYYY..... REPORTKU SIAP.......

0 ulasan: