CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Ahad, 21 November 2010

Sahabat Lama Ku...........



Program 21 Nov 2010 ialah pergi ke Senawang, Negeri Sembilan..... ada dua tujuan utama.... Pertama, ambik barang-barang adikku yang berpindah dari Senawang ke Klang.... Kedua, makan tengah hari dengan sahabatku, Fariz, Ani(wife Fariz) dan Kamal.... yang ini Fariz yang belanja.......lalalalala........ohhh ya.... Fariz dan Kamal ni aku kenal masa kat Lahad Datu,Sabah..... dia orang ni pernah mengajar di sana.............dan dia orang ni memang orang Negeri Sembilan...... tengok muka pun memang tahu la dia orang ni orang Negeri Sembilan..... hahahahahahaha........

Bertolak dari Klang jam 930 pagi sampai kat Senawang jam 1045 pagi..... memasuki Senawang aku terus saja ke Hostel Samsung.....sebabnya adikku sedang menunggu aku di sana..... sampai kat Hostel Samsung.... mak haiiii..... banyaknya barang dia..... mana muat kereta.... kena dua kali angkut ni....... takkan aku kena balik Klang hantar barang separuh dan datang balik ambik pulak yang bakinya???? jauh tuuuuuuu....... nasib baik la adikku dapat idea.... tumpang letak barang kat rumah kawan dia.... selesai satu masalah.....nampaknya aku kena datang lagi ambik yang baki ni......

Kesian si Fariz dah lama tunggu aku call dia balik.... sebabnya aku janji, selesai aku ambik barang adik aku... aku pi jumpa dia.... ingatkan barang tak lah banyak cam ni????.... akhirnya aku lambat jumpa dia orang...........

Selesai punggah barang adik aku..... aku pun terus call Fariz.... nak kompom tempat nak jumpa...... tempat telah ditetapkan Restoran Satay Kajang, Dataran Senawang....
sampai saja di tempat dijanjikan, Fariz dan wife dia sedang menunggu kami.... Kamal tak sampai lagi time tu........ selang 10 minit baru kamal sampai.... datang seorang, orang rumah dan anak-anak tak dibawa sekali.... perasaan bujang.... lalalalala.......... Bertahun juga aku tak jumpa dia orang ni...... Fariz dah lebih besar dari biasa.....hahahahaha........ kamal saiz cam dulu jak...... first time aku jumpa wife Fariz..... kecik aje...... comel.....heeeeeeeeeee........

Kita orang makan satay.... bersembang... banyak jak topik.... entah apa-apa entah topik kita orang........ ada lah dua jam kami bersembang.... dan tangkap gambar untuk di upload ke Fecebook.... adikku tolong tangkap gambar.... lalalalala.......

Jam 2 petang, kami bersurai.... dan aku dan adikku terus balik Klang...... kami sampai di Klang jam 430 petang..... penatttttt..... penat semalam dari Teluk Intan masih aku rasakan, ni bertambah lagi penat dari Senawang.... hmmmmmmmmmmm......
Aku kena datang lagi Senawang.... ambik separuh barang yang telah ditinggalkan.... tak tahu lagi bila..... dua minggu lagi kot???

TERIMA KASIH PADA FARIZ KERANA SUDI BELANJA MAKAN, WALAUPUN BUKAN TOMYAM...HEEEEEEEEEEEEEEEEE.......

0 ulasan: