CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Isnin, 17 Januari 2011

Lupa... Sorry.......


Aku punya la 100% pasti yang temujanji aku dengan doktor minggu depan 24 Jan 2011..... sejak 3 minggu ni aku dah set dalam handphone dan, aku dah bagitahu kat headku bahawa 24 Jan 2011 bersamaan hari Isnin yang aku akan ambik cuti.........alasan cuti ialah nak jumpa doktor... fullstop.... titik.

Masa nak ambik duit dari wallet untuk bayar lunch... dah di takdirkan agaknya.... tiba-tiba kad temujanji terjatuh dari dalam wallet..... aku pun dengan tak sengaja terpandanglah date-date yang telah dicatatkan didalam kad tersebut...... date terakhir yang telah dicatat ialah 17 Jan 2011..... 17 Jan ???????.... bukan ke hari ni 17 Jan 2011???... aku tak puas hati..... siap tengok 3 kelender lagi untuk memastikannya..... memang sah.... hari ni 17 Jan 2011..... dan hari ni sepatutnya 830am aku ada temujanji dengan doktor..... tapi sekarang ni dah jam 1pm dan aku sedang kerjaaaaa..... aduhhhhhhhh..... arghhhhhhhhhh....... apa kena dengan aku ni??? aku dah pelupa ke???? tak pernah-pernah aku lupa akan temujanji dengan doktor...... dah masuk tahun ke3, aku berurusan dengan doktor.... dan ini adalah kali pertama aku terlupa....... kenapa ya???? dan kenapa aku ingatkan temujanjiku itu pada 24 Jan 2011????? aku salah tengok ke????? tak ada pun yang istimewa pada date tu....... hmmmmmmmmmmmmm............. aku macam tak percaya.... yang aku lupa.... hmmmmmmmmmmmm........

Untuk memastikan status temujanji aku.... aku pun call hospital.... lama juga aku tunggu dalam talian, baru panggilan ku dijawab..... aku pun nyatakan lah masalahku..... pihak hospital kata, aku kena datang hospital untuk dapatkan date baru.... aku tak boleh datang sesuka hati tanpa date yang telah ditetapkan oleh pihak hospital..... tak semestinya masa aku datang dapatkan date tu.... aku terus jumpa doktor...... aku datang hanya untuk dapatkan date baru semata-mata.... fullstop.


Nampaknya memang aku tak ada pilihan lain.... aku kena ikut juga arahan pihak hospital...... yang pasti aku kena ambik cuti halfday untuk pi hospital, bagi mendapatkan date yang terbaru...... bila??? tak tahu lagi.......
Sedih dan frust aku, atas apa yang berlaku pada hari ni...... huhuhuhuhu......

BERLAJAR DARI KESILAPAN DIRI SENDIRI..... AKU DAH PELUPA KE????? TIDAKKKKKKKKK...

0 ulasan: