CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

DIUCAPKAN..

Ini Lah

Ahad, 30 Januari 2011

Balik Kampung.......... lalalalala.....


Sudah menjadi kebiasaan aku ni... kalau nak balik kampung, malam sebelumnya mesti tak dapt tido lena.... heeeeeeee....

Adikku Jali dan wifenya yang hantar aku ke LCCT airport.... happynyaaaaaaaaaa....
Lcct airport agak busy juga, sebab ramai orang nak balik kampung, almaklumla nak raya cina..... yang berbangsa cina mesti balik sebab nak sambut raya dia orang.... yang lain-lain termasuk aku, ambil la kesempatan balik kampung sebab company cuti panjang... heeeeeeeeeeee...... cuti gaji jalan.... hahahahaha... sukanyaaaaa...

Flight aku, tak delay...bertolak seperti yang telah dijadualkan... Alhamdullilah aku sampai di airport Tawau jam 1010am....... Shafiq dan abahnya serta Asmadi, yang ni pakat cucu aku la.... hahahahaha... dia orang yang datang jemput aku di airport....

Kami sampai di rumah dalam linkungan jam 1240pm.......
Yahoooooooooo sampai juga aku di rumah di Desa Bajau Lahad Datu.... lalalala....

HARI PERTAMA KAT RUMAH DAH MAKAN MAKANAN YANG SEDAP.... NAIK LA LAGI LA BERAT BADANKU... HMMMMMMMMM.....

0 ulasan: